The new girl

Första skoldagen,
var inte alls nervös, eller jag visste exakt
vad som skulle komma , i alla fall nästan,....
Allt är underbart , är nöjd med mitt val som gymnasium ,
och har mycket nya vänner:)! Jag som vanligt pratar på
när jag är nervös inför nya vänner ,men jag gjorde väll inte bort mig
mer än att jag aldrig andades mellan radera^^
Blev mest snack om att vilka vi känner runt om kring , killar .. och betyg.
inge mer blev det i alla fall , men i morgon blir jag vell inte lika nervös och
kommer vell minska på det hetsiga nervösa pratet , måste varit svårt att
lyssna som jag lesspa lite då och då...-.- men vafan jag kan inte råför
att jag är en liten prat glad plutt ^^

Kommer bli crazy i skolan, kommer hända mycket , mycket galenskap^^


Känner mig redan klumpig till skolan ..(A)


nu är det bara att kämpa

hälsningar från asia-licious <3

P.s asia-licious är med egna på hittade namn kommer börja 
        använda det istället för peace ^^

kyss : med min nya avslutningsskrift:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0