The new girl

Förlåt för den
sena blogg inlägget,
men när jag skrev om min dag igår
så hann jag inte för jag skulle sticka
till stan men min älskade mor.
Men det var ju så att dagen börjar med
att ajg sticker hem från sveta sen stack
jag med mor till stan vi gick runt och runt hitta iget
speciellt. sen får hon en kick och går in i klock affären.
Sen visar jag mina favorit klockor( Alla ser likadana ut bara olika färger och så.)
och alla dom klockorna kostade 998. men sen ser jag en som kostar 689?
jag visste inte varför men vi köpte den. sen sa hon i kassan att den var fel märkt
men att vi ska få för det pris ändå!gissa att amn har tur(A).
Sen så stack jag hem och derekt till min kusin Johanna.
och vi gick på lång promenad hehe palla lite äpplen (A)
Ja så klart hade jag inte kameran men fan en annan dag får det bli:p

  

Klockan jag köpte, faktist riktigt nöjd:) älskar brunt skin(A)

skriver i morgon om nått nytt ointressant;)

peace people
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0