The new girl

Hejsan :)
Idag häder det nog igen speciellt.
Alla planer som skulle bli
idag blev inte av för det fula vädret,
Men under tiden jag satt och kolla ut.
Kom jag fram till något viktigt.
Min kusin Johanna som jag var med
igår. man ska verkligen se upp till henne.
Hon är verkligen en människa som är nått
annurlunda än andra människor. Hon gör motsatta
allt som är fel och sen gör hon allt till sitt egna.
Hon är stark och smart är något som inte alla är.
hon är min kusin hon är en av mitt allt.
Min kusin är min förebild.



P.S avensjuk är jag på henne oxå, hon fick smile gropar
det fick inte jag!

peace people


Kommentarer
Postat av: Johanna

Awwh... vad snällt! :)

Älskar dig också :)

Du betyder mycket för mig och du är en väldigt speciell person- glöm inte det.

Kram <3

2009-08-10 @ 15:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0