The new girl

Nu har jag bestämt mig jag ger denna blogg två dagar till sen sutar jag :)!

I alla fall min dag ahr vart ganska rolig :)
jag var med tess och hon sminka mig och fixa mitt hår:)
jag ska reklamera henne nu.. tess älskar smink och fixa hår.
och om ni vill bli sminkade och fixade och då.
är dte bara kontakta henne!





samma smikning passar till två olika stilar :)
blev bilderna ens bra?xD
du hittar dess på ... wetakeover.blogg.se.

i alla fall vi trodde vi skulle hinna mer med olika sminkningar och så
men tiden gick för fort:o
och vi var tvunga att skynda oss till ung 08 för våran rockvill andreas moe
spelade och vi skulle stå längst fram och dte gjorde vi:)
han hälsade på alla oss i gruppen som stod för hans skull:)
sen så fick hela ung 08 en släng kyss av mig (A) ( var med i kameran bara mitt anisktexD)



bandet


andreas

andreas sjunger otroligt fint!

coola programledaren, snyggatse negern jag har sätt .gröön ögon:O

den snyggaste programledaren som har vart för ung 08(a)
man fick ju prata med honom oxå tevlig en :)

vart min dag
peace people från

Kommentarer
Postat av: Malin

Va!? Sjung Andreas på 08 och du säger ingenting:O

Missade ju det ju:(

jag hoppas du filmade:P

puss<3

2009-08-14 @ 02:56:33
URL: http://afiield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0