The new girl is blondi!

Hur blond kan jag vara :O??
jag hade fixat kaffe till min mamma,
och tänkte vara snäll och slava åt henne
lite bara för att hon var trött, och sen
 under tiden ajg gjorde kaffet frågade jag
om hon skulle ha socker i kaffet,och hon sa
självklart ja.
då häller jag upp och då sa jag som ett skämy till
henne att jag  lägger lite till bara för att hon skulle
få extra " ENERGI" och ajg lägger till massa
socker , gissa folket vad blondi nummer ett gör jo !
jag har hällt salt i kaffet!
Det märkte jag när mamma kommer till
köket rusande puttar
undan mig och dricker massa vatten,!
jag står där som ett fån och kollar på henne,!
sen så säger hon till mig avad för misstag jag gjorde
,schit hallå blondi:O??

 
                                                    Blond är jag eller hur?

peace people från blondi



Kommentarer
Postat av: Sebbe, AKA Frazz3

Fint vart de :) (A)

2009-08-02 @ 21:14:07
URL: http://frazzeofc.blogg.se/
Postat av: Marina

Sv; Aw tack gumman! :D vad glad jag blir! <33

2009-08-02 @ 22:54:45
URL: http://maalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0