The new girl is home

Hej alla nu har Asia ätit
klart pappas hemma gjorda
kina mat, jammi!!
I alla fall hade jag dte jätte roligt
med Razmus men så synd så var jag tvungen
att åka hem tidigare för att jag var så stressad
på morgonen att ajg skulle träffa han, att jag
glömde äta frukost, så jag kom hem tidigare för
att ät, förlåt RASMUZ! men på tåget hem hände
 nått jätte roligt! jag träffa Krister och Viktor! länge
sen vi träffades och då när vi satt där så planerade
vi att vu skulle göra nått ,skit kul, KUL ! Så istället för
att jag då kommer sitta hemma, kommer jag nu vara ute :)
 men dte var de som hände nu, skriver till er senare!

                                                         Ramuz coolingen;)

men vi hörs sen peace people <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0