The new girl is new

Nu är stressen över,
jag har nu vart hos frissan färgade
 håret och klippte de,
blev lite kort men dte växer ut :P
När jag var klar träffade jag Ronja,
vi satt och prata och hon berättar att honska träffa en kille.hehe
och då går vi in i hennes rum och då kollar hon i garderåben
då visste hon inte vad hon skulle ha på sig...
då sa jag som ett skämt, kom så sticker vi och shoppar lite nytt då.
Helt plötsligt så vart det så stressigt igen och vi
 var tvungan att åka och hitta nått super fint :P
när vi farsta så köpte hon sina kläder och jag köpte ett armband
tänkt dig enetligen hur mycket killar kan påvärka tjejer??
Hur påvärkas du , får du oxå panik ångest?

Hopppas ronja får en lycka nu! lycka till på dig !


nya jag :)



Mitt älskade armband som jag blev så sjukt förälskad i :)

det var det som hände nu :)

peace people 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0