The new girl is stressed!

Ja idag igen stressad som alla mornar!
Men idag är det värst!
Idag skulle jag vakna nio och åka vid tio till årsta
havsbad, så klart så hade jg ner min vecka klocka
sen det delade sig i massa bitar. Fick sätta ihop allt
 kolla på mobilen och då ser jag att klockan är :O!!
11:00 FAN !!.. sen säger mamma att det är den femte
 och då tänkte jag ennu mer FAN!! jag har frissan idag!
och då vare bara be förlåt till malin som förhoppnings vis
 inte stryper mig och sen vare bara att börja göra sig i ordning
 och äta nått. skriver sen och ni får en bild på mitt nya jag :)
   
p.s jag tycker jag ser bra ut för att inte ha något smink och vara precis ny vaken^^
 
syns sen peace peolpe från busungen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0