The new girl pretend to play good

Hejsan hoppsan!
Förlåt men idag kommer jag
inte ha bilder på händelsen,
klantigt! men det började med som
ni läste att ajg avr med min barndomskompis
sen var vi hela dagen hände inte mycket vi käka och
 så, men sen helt plötsligt tyckte jag att vi skulle spela basket,
så klart så gjorde vi dte , sen bjöd vi malin
 så hon skulle spela, sen så träffade vi , Jocke och
 hans polare i centrum , och dom såg att vi hade en boll
 i våran hand, och då sa dom att dom ville vara med, och
 då fick vi gå tillbaka, men istället för att gå, fick vi skjus igenom
att vi tröck in ronja och malin i skået och jag ledde vägen så jag
satt där fram(A)jaa och man hörde dom där inne skrika och åka
om kring, jaa det var den här dagen. Hahaha nu ska jag kolla ¨på Paraidas Hotel:)



peace people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0