the new girl

Hej, den nya tjejern är!                                                                    
Nu ska jag oxå börja blogga,
jag ska berkligen göra nått bra,
roliga och skämmiga dagar.
alla dagar där lycka finns:)!
Men mer finns vell det inte säga
till den första blogg inlägget!
Om alla undrar varför jag heter
som jag gör på mitt blogg namn är
att mitt polska smeknamn är
Asia men jag heter Joanna,
men kommer alltid nu presentera mig
som Asia för i dte namnet finns det så
mycket kärlek i så jag vill heta de:)
Sweet Joanna, jag är en glad tjej som respekterar alla människor som är snälla, underbara och har kul och gör någon nytta va sina liv. Jag säger: Leva era liv som ni själva vill, var nöjda mer er själva och låt ingen trampa ner på er! Peace and puss<3

 
peace från

Kommentarer
Postat av: Marina

Älsklingen, nu måste du sköta bloggandet! annars blir Maaalls sur på dig (a) hahah! <333

2009-08-02 @ 00:06:33
URL: http://maalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0