The new me

heloj förlåt för det sena
inläget, ni som sover nu får vell läsa
det i morgon istället(A)
i alla fall dagen var underbar, var med mina
nya kompisar från klassen hade skit kul osv,
dagen tog slut snabbt så jag stack in till sollentuna
och var med niklas , vi satt på bryggan t20 meter
från hans hus och låg och satt och prata.
Sen efter de skulle jag möta mamsen i stan.
vi skulle fixa mitt terminskort till terminskort +
Men innan dess så kom jag en timma tidigare så
jag passade på att köpa block(fick pengar av mamsen dagen innnan)
 som man måste  göra nu när man går i gymnasuimet
eget ansvar! hårda KRAV!
Men som jag köpte så billiga och tråkiga block passade
jag på att köpa lila inslags papper för göra mitt egna roliga.
Ingen kommer ha som mina(A)
Sen köpte jag bara en bok sen stack vi hem inget mer med den
här dagen...

'
steg 1. block och inslags papper.

steg 2. så ser det ut när man har fixat med insalgpapper.
då ska du ta en tidning och klippa ut allt du tycker ska vara med .
 
steg 3. klistra på hur du vill mixa och allt. Resultet för mig blev så.

ena blocket blev lila anrdra pimpad! hade inga fler bra tidningar.


Men det är mitt tip att göra något eget som inte andra har.

Många kramar från eran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0