Är du ledsen kan du få mitt tips att bli glad!

Mitt tips på tråkiga eller deppiga dagar!

Tredje plats är!

detta är ett tips man inte ska göra ofta!
men funkar för ensamhetens njutning och korta glädje:)

CHOCKLAD



en som blev en av mina favoriter:) får mig att tänka till nästa sommar:)

Or

Klubbor! nått som man oxå njuter av och när man går runt på stan
kan man ju känna sig extra sexig med den där smaskiga klubban i munnen,
får man lite extra heta blickar;)



Andra platsen är enligt mig!

Ett liten extra sminkning gör inget , men gör mycket,
Känner man att man vill synas eller känner att man vill ha blickar
som visar att den tycker än är snygg.Bara en ren uppfräshning av det gammla:)



ögonskuggan har vart räddning i alla lägen då man känner att man vill känna sig extra fin:)



Läppstiftet har räddat oxå många fall , en dag där man kan se extra hot ut ;)

Mitt första bästa altenativ för att bli uppigad av det gamla och känna sig som kung!

Musik Nått som gör mig grymt glad och taggad på en ny dag!
men inte från vem som hellst i mitt fall som jag kan rekomendera;)
Crazy loop!






HE IS FUCKING CRAZY AND HE MAKE ME FUCKING HAPPY!

http://www.youtube.com/watch?v=bq5MekUgWuM&feature=channel

http://www.youtube.com/watch?v=GmGIT16P-lI&NR=1






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0