Hot Bad!

Hejsan allihoppa:)
Jo min dag har vart kort efter
att jag skrev svar på en av frågorna i
min blogg så  gick jag och la mig och sov bort
hela min dag, kanske lite bortkastat men
gryymt skönt,
kände att ajg behövde de!
sen efter att jag hade vaknat till ordentligt tog jag
en söt liten glubba (typist mig) och satt mig i
ett varmt bad.
och aa nu sitter jag här ny badad och fräch :)

det var min lilla korta dag:O




Ja när man Väl var och bada lyssnade man på uppiggande
musik!

Det här är min låt , och hela min grund till min blogg , en låt som är så jag!
Bara en låt som helt änkelt blev skriven för mig!
Synd att hon sjunger fergalicious istället för asia-liciuos(A)



det var allt från*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0