ja min braiga dag :)

Jag min dag räddades av två bästa tjejer<3
My och bea :)
ni gjorde mig as glad :)
Bea dig vare verkligen kul att kolla på film
satt och kolla på alla pinsamma okyssta pussar
som killen fick diss på xD
och my min älskade humor kompis!
kan prata om allt från himmel till jord med varandra!

det var det som hände
och my gjorde ett annat mirakel
världen godaste mackor som ajg fick äta
idag , flygit på måln fan xD



14 år bea och vi håller ihop! en happy day för de! så grymt kul att vara med dig!
ska upp kl 8 för din skull puss!



en my som gör att jag skrattar och ger värma:)
en happy day för den !

det var allt som hände på den lilla lördag som leder till söndag:)

en puss för er alla
och en happy day för från eran


Kommentarer
Postat av: Beatrice

du är underbar!<3

2009-09-13 @ 21:22:00
URL: http://metrobloggen.se/Barabeatrice

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0