Två korta dagar.

Förlåt att jag inte skrev igår men det
blev så att ajg sova bort den dagen med:/
men idag har det hänt mycket saker men tråkiga
och roliga!
Jag åkte med crippe och sanna till huddinge
centrum moch köpte maskara , hade en trevlig resa
hem med dom. sen var jag tvungen åka till
huddinge sjukhus av vissa anledningar och
lösa bort hela min dag på de, men som en tröst
köpte jag pizza mozarella och njöt tills nu
när jag måste sticka till stan:)!


en rekomenderande maskara endast 99 kr:)


testerna på huddinge sjukhus :(



min tjocka goda belöning:P

det var allt för mig nu skriver ikväll puss från eran



Kommentarer
Postat av: olivia

Vad fick du göra på armen? Ta blodprov? :(

2009-09-12 @ 12:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0